Goede communicatie begint bij een duidelijke strategie,
maar komt pas écht tot leven met sterke concepten en een consequente uitvoering. Bij Fleur Maartje begrijpen we dat communicatie in de agrarische sector vraagt om meer dan alleen mooie woorden en beelden.
Het draait om authenticiteit, herkenning en een aanpak die aansluit bij de mensen en bedrijven in deze wereld.
Daarom ondersteunen we niet alleen bij het ontwikkelen van strategie en concepten, maar kunnen we ook de uitvoerende partij zijn die dit van A tot Z verzorgt. Of je nu behoefte hebt aan een duwtje in de rug om je communicatie verder te brengen, of juist een partner zoekt die een groot deel van het werk uit handen neemt en dit tot in de puntjes regelt:
wij zorgen dat jouw verhaal zichtbaar wordt, met oog voor de sector waarin jij opereert.
Hieronder vind je een overzicht van verschillende strategie- en conceptvormen die samen de basis vormen voor een goede communicatieaanpak. Van doelgroepbepaling en gedragsanalyse tot fotografie, interviews, social media strategie en crossmediale campagnes.
Met creatieve rubrieken, sectorgerichte inhaakmomenten en geïntegreerde plannen helpen wij jouw organisatie zichtbaar, herkenbaar en relevant te zijn.